آیا ارزش آن را رفتن سرنشین برای درمان نارسایی کلیه با داروهای چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ارزش آن را رفتن سرنشین برای درمان نارسایی کلیه با داروهای چینی

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر جوانان بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با توجه به ناسالم زندگی به سبک بوده است. چه تر است، معمولا درمان به نارسایی کلیه باید تعداد زیادی از واکنش های جانبی. به طوری که، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی من پرسید که آیا آنها می توانند داروهای چینی در کشور خود یا خیر.
متاسفانه، اگر شما می خواهید را به داروهای چینی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، طب سوزنی و غیره، شما نیاز به آمدن به چین. علاوه بر این در آن است، ارزش رفتن روی برای درمان نارسایی کلیه با داروهای چینی؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز است که برای فیلتر کردن خون توسط دستگاه پزشکی خواهد به ضعف، پوست خارش، تابع کمتر کلیوی، و غیره منجر اما، آیا شما به وضوح می دانم معایب پیوند کلیه است؟
حتی اگر شما با موفقیت گرفته پیوند کلیه، شما باید برای گرفتن داروهای ضد رد در بقیه عمر خود را و می تواند هر چیز که ممکن است منجر به آسیب کلیوی منجر شود را ندارد. علاوه بر این، کلیه، دوباره خراب خواهد شد به عنوان حملات سیستم ایمنی کلیه جدید در هر زمان.
مقایسه با این، داروهای چینی قادر به کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بازسازی عملکرد کلیه و یک زندگی با کیفیت بالا با ایمنی و موثر است. برای نمونه:
سم از بین بردن درمان.
بر اساس تحقیقات بالینی، چیزهایی سمی که در بدن باقی مانده را به کلیه آسیب و کاهش اثرات داروها. با توجه به این، درمان سم-حذف نظر گرفته شده است به خارج کردن سموم سراسر بدن و ارائه یک محیط داخلی سالم برای کلیه به تجدید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
این کار باعث استفاده از گیاهان هستند که در این مدت از شرایط بیماری بیماران برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، رفع التهاب در کلیه انتخاب شده، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و اثرات دیگر.
اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند و یا علاقه مند در پزشکی چینی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: